Förbered er på tråkigt skit

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre? Ja visst, typ 1.65 kanske ?
Skulle du vilja väga mer? Nej, egentligen är jag underviktig enligt läkarna, men vill gå ner lite till..
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Jag fattade inte.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Skulle inte tacka nej?
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej,

Tio KAN

Kan du röra på öronen? Hahahha nej,
Kan du slicka dig på näsan? Nej :(
Kan du kolla i kors med ögonen? Yeees
Kan dina föräldrar lita på dig? Jag tror det?
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Skulle aldrig klara det.
Kan du vara på fest utan att dricka? Jadå.
Kan dina vänner lita på dig? Absolut
Kan du tänka dig att pierca naveln? Jag har redan piercat min navel
Kan du suga? Yes

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Kanske, beror på vilken affär ^^

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Haha, ja
Har du ett syskon? Flera
Har du varit full den här månaden? -
Har du hånglat med någon från samma kön? Yes
Har dina föräldrar ljugit för dig? Yes
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja..
Har du ljugit för dina föräldrar? Den frågan va fan nyss..

Har du träffat någon från internet i det verkliga livet? Ja det har jag,

Har du börjat gilla den/dom personen/personerna? Hahha usch nej
Har du varit kär? Jag är kär nu.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja, det har jag
Har du blivit full mer än 10 gånger? -
Har du sett din bästa vän naken? Haha, låter helt sjukt men ja det har jag
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej det har jag inte
Vem kramade du senast? Julia den korven :)
Hur många har varit otrogna med dig? 1 person vad jag vet.
Har du pojk-/flickvän? Ja, en pojkvän
Vem pratade du med i telefon senast? Pappa
Vad stod det i ditt senaste sms du fick? Sitter på en soffa :) <333 / älskling

SENASTE

Person du tänkte på?
En person i ett program som jag nyss såg xD
Gången du spydde? Det va ett bra tag sen

Gången du grät? Idag.
Gången du var i Göteborg? Aldrig vart där..vad jag vet.
Gången du var i Stockholm? Vaxholm ligger i stockholm..men om ni menar huvudstaden, igår :)
Personen som såg dig gråta? Ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0