DET VA ETT BRA TAG SEN

det får bli ett snabbt inlägg nu, för snart börjar mitt favorit kvälls program - paradise hotel det va ett bra tag sen jag såg det, för jag har vart hos kompisar och slaggat där, sen har jag ju vart i skåne i några dagar så jag vet inte vad som har hänt, men dom visar ju alltid det som har hänt så det är bra. juste, sa jag också att vanessa slaggar här idag och inför kvällen har vi laddat med godis, M & bilar, mums vad gott det ska bli. men ni får ha det så bra och godnatt, jag nattbloggar lite senare också.
xoxo


Kommentarer
Postat av: maddepadde :)

tjoockt najs :)

lägg allt i en skål och blanda. det ar sjukt gott , höhöhö ;)

2009-08-18 09:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0