JAG KAN NÄSTAN INTE ANDAS

har ni någon aning om hur rädd jag är idag eller ? ojj, ni vet ju inte varför jag är rädd, men jag ska ta och berätta det nu. idag ska jag ringa piercaren som ska pierca mig och fråga ifall hon har tid imorrn ? omg, jag är så sjukt rädd för det. om det inte blir imorrn så blir det på lördag och jag är grymt nervös ska ni veta. vissa vet redan vart jag ska ta piercingen, men det vet inte ni mina söta läsare, men det kommer bild på den, det lovar jag.

Idag ska jag iallafall träffa bästis, som jag inte har träffat på två dagar § :/ men idag blir det så. hmm..vet inte vad vi kommer hitta på men det blir väll något roligt. skriver senare, men ni får ha det så bra.
( ps. jag skrev inte nattblogg igår för att jag somnade, kolla in http://vannusochsteffus.blogg.se där står det lite mer om vad som hände igår kväll..ds )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0