JAG KÄNNER MIG VERKLIGEN INTE REDO

snart får jag panik. på måndag nästa vecka så börjar jag 8:an och jag känner migverkligen inte redo, jag vill inte och jag har verkligen ingen lust att börja gå till skolan igen. jovisst, jag vill träffa alla kompisarna igen, men jag vill inte börja plugga, jag har typ glömt bort allt, jag är ju föfan glömsk, enligt mig och mina vänner. sen när man kommer till betyg, ojdå då kommer det inte alls bli bra, ig i allt tror jag faktiskt (?) hr ni tänakt på en sak ? skolan tar ens barndom, det finns inget som är roligt med skolan, det är bara en ända äcklig byggnad som ska lära barn, men vafan kom igen ? nej men usch..jag är verkligen inte redo och jag orkar bara inte..men det finns ju ingenting man kan göra åt saken så jag får väll bara kämpa och vänta till nästa lov som kommer..och det ska fan gå fort.
och ja, det är en bit av min skola på bilden.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0