JAG SÄGER JU DET ..

Jag säger ju det, jag har nästan inte tid att blogga men det ska bli skärpning med det. men jag kan berätta om dagen ( även om det kommer ett v.inlägg senare om det med mig och bästis men whatever ) .. idag mötte jag upp bästis vid ungefär två tiden och vi va nere på stan ett tag sen gick vi lite överallt, haha as rolig dag som vanligt..och hon åker till gotland imorrn, nej gud vad jag kommer att sakna den bruden ! men sen när hon kommer hem så ska jag och hon köpa massviss med klackskor som vi är beroende av, yey, love it bitch. inget mer att berätta..blir tyvärr inga bilder nu, men det kommer jag lovar ! :)
xoxo steffie mjao

Kommentarer
Postat av: jaannicah [ FOTOBLOGG ]

Vilken fin blogg du har :)!

2009-08-01 20:03:09
URL: http://jaannicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0