KAN STORBLOGGARE KAN JAG (?)

Jag har insett att min senaste kyss: väldigt önödig
Jag pratar: hela tiden
Jag avskyr när folk: tror att det är något dom inte är
Min bästa vän är: självklart jennifer
Min första vän heter: något som jag inte kmr ihåg, :O
Kärlek är: förvirrande
När jag borstar tänderna: borstar jag tänderna
När jag lagar mat: kan det bara bli köttbullar eller nudlar
Jag tänder på: söta, mjao
Jag är rädd för: småkryp
Den värsta känslan är: rädsla & ilska
Den bästa känslan är: lycka
Jag är bäst på: att någonting..
Jag är sämst på: att rita
Om jag var ett djur skulle jag vara: en hund, tror jag (?)
Min mobiltelefon är: är tre dagar ny
När jag vaknar på morgonen: så tänker jag
Just nu tänker jag på att: bästavän åker imorrn :/
Bebisar är: söta när dom är tysta

Kommentarer
Postat av: katrin

"Bebisar är: söta när dom är tysta" så sant!

2009-08-02 19:56:02
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0