NU ÄR JAG HEMMA

för er som läste texten på jennifers blogg, ni borde veta att det va hemskt och nästa gång så måste ni verkligen inte stå längst fram. det är inte så kul som det verkar. det är hemskt. för folk förstår inte att man kan bli skadad och sluta andas och få panik. ni ska veta att det va folk som slogs, det vart slagsmål 3 gånger..vakterna fick gå in till publíken för att dom skulle ta det lungt. ni tycker säkert att jag är rasistisk när jag säger att jag hatar dom där jävla negrarna, jävla blattar. men det va dom som startade det. jag kunde inte andas, jag fick panik ? jag svimmade på publiken och alla fortsatte att knuffa..sen när dom bar ut mig så såg dom att det vart en lucka ( jag va längst fram ) och alla knuffades som fan och jennifer ( bästis ) vart strypt, fattar ni hur jävla nära vi va på dö eller ? och mina föräldrar vet ingenting och jag ska inte berätta. så snälla, gör inte allt för att stå längst fram, det är bara en ren plåga. lyssna på mig !

Kommentarer
Postat av: linda

men gud vad hemskt..tur att inte jag åkte dit då !

2009-08-16 22:16:32
Postat av: vanessa

men oj !

är allt bra med dig ?

söt blogg förresten :)

2009-08-16 22:17:25
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: ebba

asso shit fett hemskt :/ <3

2009-08-16 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback