SÄMSTA UPPDATERINGEN

ojojoj, jag är ledsen för den sämsta uppdateringen, men jag har vart upptagen med bästis, gallerian, mamma & kompisar ..men jag kanske ska berätta om dagen.

idag vaknade jag upp hemma hos jennifer och vi drog till stockholm med mina kusiner, efter ett tag velande där så såg vi helt plötsligt AMIR ! omfg vad jag skrev, jag som älskar honom ? men jag va för feg för att hälsa och jenny också, haha x) så vi sket i det, men vafan nästa gång ska jag fanimej hälsa på honom + kort, ! love hans blogg vafan ! och jag har drömt om att få träffa honom, nästa dröm ---> krama amir & ta kort haha, i know im weird :)
köpte hem lite kläder i förrigår då min lillasyster skulle köpa till sin fest, bilder kmr nedanför. imorrn ska min lillasyster ha släktfest så det blir ingen piercing då, utan det blir nästa lördag, najs !
skolan börjar på måndag så jag måste göra mig redo, :/ vill verkligen inte !
ah men ni får ha det så bra, kyssar







aa det va min lilla shopping och på tisdag blir det mer med bästis §
vad tycker ni om mina inköp ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0