SERIUSLY

Kom hem från gröna lund för kanske två timmar sen, men jag kunde inte blogga när jag kom hem för att paradise hotel skulle precis börja, så det fick bli nu ist. Imorrn blir det ung08 med bästis tror jag nog, hon får ringa mig för inga kommer typ vara hemma imorrn och jag har inga pengar på mobilen så det blir lite knasigt..men det ordnar sig, btw saknar henne grymt mycket ! ni får också se dagens outfit imorrn som jag inte har haft på ett tag nu..ska nog ta och lägga mig, godnatt. btw, jag såg inte foki på grönan :/
xoxo


Kommentarer
Postat av: pamela

jag såg inte heller foki men jag vill se foki <3 :)

2009-08-15 14:16:08
URL: http://barapammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0