TIDEN BARA FÖRSVINNER

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, jag har knappt tid att blogga på dagarna. och nu den här veckan så kommer det att vara jätte dålig uppdatering för det är mycket som är planerat. ( ni kommer få se min vecka senare, ska skriva ner det ) .. jag har ju sagt att jag ska försöka skärpa mig, och det ska jag också. igår natt hann jag inte skriva för att jag kom hem vid två tiden ungefär och däckade dirket, så det vart ingen bloggning då. och idag gick jag upp vid 15.00 ungefär, fattar verkligen inte hur jag kan gå upp den tiden vafan, helt omöjligt. och jag vill säga förlåt till bästavän för hon känner sig dissad av mig, jag vill inte att hon ska vara ledsen, hon är fan min bästavän och betyder allt för mig ! men ni får ha det så bra så skriver jag lite senare. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0