01.15

nu sitter jag här hemma och vanessar och bara chillar, rätt skönt faktiskt + att vi har egna datorer och vi chattar med varandra, haha super moget. nu finns det en person som klagar på att jag tar matrial från jussi men jag kan säga såhär, jag tar inte hennes matrial, jag skriver det jag känner för och ni kan inte säga att hon är den ända som skriver så, hon är inte den enda bloggerskan här direkt, så jag har rätt till att skriva så som jag skriver. ja nu va det klart med det. men jag ska nog inte skriva på bloggen mer idag tror jag, men annars så hörs vi imorrn när jag har kommit hem då vanessa ska slagga hos mig och sen på söndagen så taggar vi till grönalund, skit najs ju. vad har ni alla gjort idag då ? godnatt älsklingar och försök att klara er tills imorrn. förresten, hittade en gammal bild på mig, vanessa och maria som togs för nått år sen, minns det solklart.här kommer det :


Kommentarer
Postat av: vanessa

asså du "amanda" jag var med henne när hon skrev den, och hon "kopierade" inte äns eller kollade in på jussis blogg. så snälla, låtsas inte som om du vet allt.steffie, lyssna inte på henne

2009-07-04 13:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0