BITCHES IM HOME

förlåt för en urdålig uppdatering. men jag sa faktiskt innan att jag kanske inte skulle kunna hinna att blogga för att jag skulle åka till gröna lund, och nu är jag hemma därifrån. kom hem för säkert en halvtimme sen och hade hur roligt som helst, åkte insane 25 gånger i rad, hihi, i know men jag är grym och överlever. kusin vägrade åka tilt så jag fick åka den ensam, men fick iallafall upp henne i fritt fall en gång :D träffade på agnes & ella också, det va ett bra tag man sågs med dom, men hade iallafall saknat dom och nu fick jag träffa dom. det va väll min dag..hur har eran dag vart ? ni får ha det så bra så kanske vi hörs lite senare. ( hade ju lovat er bilder och javisst dom är tagna, men jag lägger in dom i ett annat inlägg )

Kommentarer
Postat av: ebbaaa

hhah, 25 gånger? :D du är craazy! haha :D älskar diiiig <3

2009-07-20 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0