DISS & HISS


skvallerbloggare - jag hatar verkligen dom, dom tror att dom har ett liv genom att sitta och skvallra om alla som bor tex. i vaxholm,och man ger falska råd och skvaller och sånt, hur patetiskt som helst. lxm väx upp vafan.

molnigt på sommarlovet - lxm 16 grader och man får sitta inne på ett sommarlov ? vafan, då är det fan ingen ide då är det som en vanlig skoldag, man sitter inne på datasalen och skriver blogg, asso skit, vädret suger just nu, det ska bli bättre enligt " vädret " på tv:n men vad vet jag.

brännässlor - men usch vad jobbiga dom är, sågade bort hur många som helst som va på våran trädgård idag och ändå brände jag mig för att det blåste och kom emot mig, asso wtf, varför finns dom ens ? dom gör ändå ingen nytta, iallafall inte för min del.

gula och svarta tänder - såg en kvinna nere på stranden idag som hade gula och svarta tänder och hon stog och gav skit stort leende till alla som gick förbi, men usch vad jag äcklade mig, blek tänderna förfan och har du inte råd med det, håll käften stängd då.



ansiktsmask - det är hur skönt som helst att ha ansiktsmask precis efter att man har duschat, sen när man tvättar av det så känner man hur huden verkligen andas, och man ser bra ut igen. finns att köpa på alla möjliga affärer, jag köper mina på Lindex för 25:- hur bra som helst, finns också på kicks men lite dyrare där.

23 grader - det kommer det bli på onsdag, hur skönt som helst ju. då ska man passa på att sola och vara vid stranden hela dagen så att man får färg, man vet ju aldrig om det är ända dagen på någon vecka som är solig, men jag ska iallafall tillbringa min dag på stranden.

guldkort på grönalund - på sommaren så passar det perfekt för att åka till grönalund hela dagen och vara där med sina kompisar eller om man väljer att åka med familjen. hur skönt som helst och roligt är det också, och nu när man har åkt insane några gånger så är det ännu roligare att åka dit, as najs ju.

läsarantalet - det är riktigt kul att se om läsarantalet har höjt så som det gjorde för mig idag, hur kul som helst. fast det kan ändå vara lite diss om det går ner, men just idag så är det hiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0