FÖRLÅT

förlåt för att jag inte har skrivit på typ två dagar eller nått, men det är så att jag har vart i sundsvall för att pappa hade köpt en ny ful bil. whatever så det va därför jag inte kunde uppdatera. men nu är jag tillbaka bitches ? och då kör vi igång..ah vad kan man börja med. idag så vet jag inte vad som händer, ska nog tvätta bilen tror jag, yes så blir det nog. på tisdag bär det av till grönalund igen med min lillasyster och kusinen, tänkte bjuda med dom en runda dit, dom kan ju inte bara sitta hemma hela dagen medans jag är ute hela jävla kvällen, mjau på det. lite snäll måste man ju vara ? haha, aa iallafall, nu börjar jag känna att sommaren är på väg igen, solen kommer fram lite då och då, hoppas det stannar kvar så fast med lite mer sol. har inget mer att skriva, vi hörs lite senare älsklingar, för nu ska jag ta en glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0