FREDAG 23 JULI

Sitter nu här och kollar fram på skärmen samtidigt som jag sitter och skriver. Idag så är kusinerna här, kom ända från Malmö och kul och kul..vet jag inte direkt om vi har men jag vet att det kommer att bli kul när vi åker till grönan på lördag, det är härligt. nu vet jag vad ni tänker, " hon har ju en trasig arm hur fan ska hon kunna åka då ? " men det är såhär att jag kan åka, men jag får inte hålla i mig, asso ta i hårt. men jag är ju bäst så det ska kunna gå, tror jag !? :O har inte så mycket mer att skriva. vi får höras lite senare. ha det så bra & sköt om er. jag vet att ni fortfarande älskar mig !
( klart att jag kan bjuda på en bild på mig, med superlite mascara, en ful tröja & inte kammat hår, men jag är ju så snäll )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0