GOD MORGON !

hejsan alla läsare !
hur är det mer alla ? med mig så är det super. vaknade här hemma hos vanessa för nån timme sen och vi somna runt 3 igår tror jag..haha jag va trött, weird ? :O iallafall idag ska hon nog slagga hos mig ifall det går, annars så slaggar jag här en dag till för imorrn så blir det grönalund med henne och det ska bli så sjukt kul..vi åker typ vid 9 halv 10 och kommer hem 11 halv 12, skit najjs ju och vi ska typ sova ute, det blir skit mysigt + godis och chips, det är mysigt. iallafall idag så vet jag inte vad vi ska göra, typ sitta vid datorn hela dagen, vet faktiskt inte men vi kommer väll på något..det blir tyvärr inget v. inlägg idag för jag orkar inte + att min kamera cp:ar sig..bajs :/ iallafall, inget mer att berätta..skriver mer senare idag, ha det bra älsklingar och försök att klara er några timmar utan mig,
på bilden är jag blond..hah sen vart jag ännu blondare, haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0