HISS & DISS OM BLOGGARE !

HISS :

amir -
bögar är sjukt balla och jag har absolut ingenting emot dom. skriver bra & kan inte sluta när man väl har börjat.
desirée - nu tänker ni säkert " varför är hon med på hissar listan " , men asso det är så att hon har börjat uppdatera mer än vad hon gjorde, och hon skriver intressantare saker.
foki - jag bara älskar den bruden, så sjukt bra blogg & så himla söt, + att jag älskar hennes hår, beautiful !
laila - hon skriver saker som man vill läsa, hon ger jätte bra tips och dom går verkligen till nytta.

DISS :

kissie -
jag förstår inte hur jag kan sätta henne på diss listan men nu gör jag det. för hon uppdaterar jätte dåligt, skriver inget intressant som man vill läsa om och beter sig som en liten patetiskt unge.
paow - visst hon är sötare än dessie men paow skriver inget intressant längre på sin blogg, så det är tummen ner för henne.
stina lee - inget man vill läsa om och jag går nästan aldrig mer in på hennes blogg.
kenza - hur tråkig som helst, skriver inge bra, inget roligt. ärligt talat skulle jag kunna somna framför hennes blogg.

men jag är ju som jag är, ibland kan jag vara lite elak. nu har ni fått höra mina åsikter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0