HUR SEG SOM HELST

idag så känner jag mig riktigt seg, orkar ingenting, inte ens klä på mig. sitter här med mitt sov linne & ett par shorts haha, måste också tvätta bort sminket för jag vet inte hur jag lyckades somna med det på. sen hoppar jag också in i duschen så att jag känner mig fräsh. tror nog att vanessa ska komma hit, hon ska typ slagga här så det blir roligt. vi skulle typ slagga ute i studsmattan haha, vi kommer inte somna det vet jag, vi kommer typ hoppa hela natten. förresten visste ni att om man hoppar i studsmattan i 10 min så är det lika mycket som att gå ut och springa i 30 min hihi, det visste ni inte va ? juste jag skulle ju lägga in bilder från grönalund. men det får bli nästa inlägg, lovar ! för att nu är det text här som inte passar ihop med det. men vi hörs lite senare. ni får ha det så bra & sköt om er sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0