KOMMER SAKNA BÄSTIS MEST !

hur fan hade ni tänkt er att jag ska kunna klara mig utan bästis i 3 veckor ? det kommer fuck inte funka. ska ringa henne varje dag, smsa varje kväll och sakna henne varje sekund. shes my sunshine hon får mig att le hela tiden, varje gång jag är med henne. även om vi bara skriver på msn. hon är så jävla underbar ska ni veta, hon är perfekt exakt som hon är, min lilla barbie. men jag önskar henne en bra resa och hon ska veta att jag älskar henne mest mest mest, hon är min ! <3

Kommentarer
Postat av: jussi

jag saknar dig så att det gör ont my barbiegirl<3

tack för alla underbara stunder med dej :)

2009-07-19 10:53:53
URL: http://typjussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0