LACK PÅ LILLAN

Jag är as lack på lillan för att hon dissar mig. igår skulle vi vara med varandra men hon stack till nån annan, idag skulle vi vara med varandra och hon stack till täby och imorrn skulle vi vara med varandra + 5 dagar till, men hon ska vara med en annan. fyfan vad taskigt, känner mig riktigt dissad av henne :/ men whatever nog om henne..idag så ska jag ju typ till doktorn och jag ska åka och kolla på min mobil, få se ifall jag vill ha den. och som ni vet hade jag gjort en planering för idag, men det går inte alls bra så efter det här inlägget måste jag hoppa in i dushen, haha. har precis ätit klart frukost och har ont i armen. men vi får höras lite senare, ha det bra och sköt om er bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0