NÄSTAN ALDRIG..

Hinner nästan aldrig blogga längre, är för upptagen. idag så vaknade jag hemma hos vanessa och gick därefter till if-hallen för att möta bästis och vi hade superkul..vi gick ner på stan och träffade min andra kill-bästis, YEEY ! det va så himla länge sen jag träffade hnm..men idag vart det en lyckad dag. imorrn så ska jag typ träffa bästis fast mamma ville att jag skulle till hennes jobb ? gaah vad ska jag göra. men det blir nog bästis, tror jag :) ska snacka mer med henne sen. och förlåt för min dåliga uppdatering men ni älskar ju mig ändå :)
xoxo steffie mjao !

Kommentarer
Postat av: vanessa

men skulle du inte bara åka hem för att byta kläder ? :o<3

2009-07-31 23:14:23
URL: http://vannus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0