NATTBLOGGNING : PIGG

Klockan är snart 2 och jag sitter uppe framför datorn och är hur pigg som helst, förstår inte varför !? har egentligen inte så mycket att berätta men jag kan berätta om hur jag har planerat min dag imorrn..
jag vaknar och börjar gå mot kylskåpet för att ta frukost. jag tar fram det jag vill ha och börjar att fixa det jag ska äta. jag har fixat klart allt och börjar gå mot vardagsrummet för att kolla på tv medans jag äter. jag har ätit klart och går till köket igen för att ställa allt i disk maskinen, jag ställer allt där och går mot toaletten, jag ska duscha. jag har duschat klart, gör en inpackning och låter den sitta kvar en stund sen sköljer jag ut den, torkar mig och går mot mitt rum. städar det lite snabbt och klär på mig. sen när jag är klar så sminkar jag mig och sen sätter jag mig vid datorn och ni får en bild på mig. sen kommer mamma och vi ska till doktorn med min arm, vet inte vad som händer där. sen så kommer jag hem och bloggar igen om min arm, intressant va ? nej inte ett dugg. senare ringer pappa och säger att jag ska gå ut utanför huset för vi ska kolla på mobilen jag vill ha, sen åker vi och jag bloggar när jag kommer hem. haha, inte för att jag tror att ni kommer läsa det, men jag hade ju inget annat att skriva.

( jag just nu, vet inte vad lillasyster gör med mitt hår, ni får ursäkta bilden, haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0