NI TROR SÄKERT..

att jag är en liten wb fjortis som försöker vara något jag inte är och är hur jävla patetiskt som helst. men om ni vill veta sjävla sanningen om mig så kommer det nu. jag är en tjej som har bra självförtroende och kan leka lite granna, men gud, jag är en tonåring och gör livet som om det vore min sista dag ? dom flesta kan också tro att jag hatar emosar men nej, det gör jag absolut inte. det är en stil som dom har valt och det respekterar jag. men jag kan faktiskt erkänna att jag kan vara lite kaxig i verkligheten, men det visar inte hur jag är när man har lärt känna mig.

ni får ursäkta om ni inte gillade inlägget eller något, men jag fick hat-mail och nu har jag sagt mitt.

Kommentarer
Postat av: jussi

men jag hatar emos !!!! :)

älskar dej mest bästis steffie <3333

2009-07-14 20:29:42
URL: http://typjussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0