SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

1. jag är rädd för andras fötter
2. min naturliga hårfärg är mellanblond
3. jag började sminka mig i 6:an
4. jag går i klackskor redan nu
5. jag har två kaniner ( bild kommer )
6. jag är född i äckliga södertälje
7. jag älskar att ta hand om mina naglar
8. jag kollar inte på tangentbordet när jag skriver
9. jag är 1.50 cm kort
10. jag ska ta en piercing nångång i augusti
11. min bästavän är helt underbar
12. jag har en engelsk mobil
13. jag älskar skräck filmer
14. jag skrattar åt allting
15. ibland kan jag älska mig själv otroligt mycket
16. jag är beroende av rosa
17. jag älskar hello kitty
18. jag hatar att ha på mig en kjol
19. när jag döptes så slog jag prästen med min ljustake i huvudet på honom
20. jag har en kill-bästis som är hur snäll som helst

Kommentarer
Postat av: isabella

det va mycket man inte visste om dig, superfin blogg dessutom !

2009-08-01 20:12:16
Postat av: Anonym

läser din blogg hela tiden, jätte vacker ! :D

2009-08-01 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback