SAKER SOM BARA INTE KOMMER SKE ..

jag väljer att prao:a med soppor i 8:an - det börjar låta riktigt kul det där med att plocka skräp på gatorna varje dag och sen slänga det i sopptippen..
jag slutar blogga för att jag inte har några idéer - det har tagit stopp i hjärnan, jag vet inte vad jag ska skriva och väljer därför att radera bloggen.
jag börjar älska skogen - det där med naturen är så himla underbart, att vara ute i skogen och plocka blåbär, det är så himla härligt och jag älskar det.
jag slutar sminka mig - jag väljer att sluta sminka mig för att jag tycker att jag är mycket sötare utan smink, jag liknar en barbie fast utan smink.
jag väljer fetmasidan - jag slutar att träna och börjar istället att äta massviss med godis och väljer att sitta hemma varje dag framför tv:n med en chipspåse och marabou choklad, och börjar tycka att det är meningen med mitt liv.

nej, det kommer absolut aldrig att hända, jag är en barbie och kallas för steffie ? that's me bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0