SÄMST UPPDATERING

Förlåt för världens sämsta uppdatering. jag är ledsen, men jag har haft fullt upp och har knappt haft tid med min lilla dator så jag får väll berätta lite granna nu då. först och främst så har jag vart med lillan och vi har haft superkul, hon sov ju hemma hos mig & det är najs. kom nyss hem från grönalund med familjen och kusinerna, skadade min hand ännu mer och nu kan jag knappt göra något med den, vet inte om den är bruten. innan vi åkte hem så ville jag spela och vinna något så jag testade på kex choklad sidan, och vann, YES ! ( bildbomb på nästa inlägg ) iallafall, sen ville mamma testa basket och hon vann en stor basketboll, YES ! hihi, man kanske har tur ändå, eller vad säger ni ? imorrn så ska jag nog träffa älsklingen lillan igen ! hur har eran dag vart ? berätta gärna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0