STRÖMAVBROTT

igår runt 22.20 va det strömavbrott hemma hos mig. jag vet inte om ni andra också hade det men jag hade det iallafall. alla ni mina läsare är jätte gulliga som skriver mail till mig och frågar massa saker, men eftersom det oftast är 1-4 frågor så kan ni ju ändå skriva ner en kommentar med dom frågorna ist. för att skriva mail, för jag brukar oftast inte gå in där och kolla så mycket..så skriv kommentar så är ni hur gulliga som helst, fast inte sötare än mig. ah idag vart det ingen grönalund för att jag inte kunde somna igår för att det regnade, oskade och blixtrade sjukt mycket och jag hörde det jätte tydligt + att mitt fönster va öppet, jag kunde inte stänga det för att då skulle det bli jätte varmt i mitt rum och fläkten kunde man inte sätta på för att man hade strömavbrott så det sög. men vad ska ni hitta på idag ? här kommer min plan för idag.. ha det bra sötnosar så ses vi lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0