SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN, FÖRSENAD !

jag är ledsen för att jag är försenad med svaren till frågestunden, förlåt.

- vilken blogg föredrar du ? -
gaybloggen & kissie faktiskt, hah ^^
- har du guldkort till grönalund ? - haha aa det har jag !
- vad heter din bästavän som du alltid skriver om ? - hon heter jussi den lilla pussyn
- vad är du allergisk mot ? - ingenting och det är jag stolt över
- hur mycket pengar spenderar du i veckan ungefär ? - det beror faktiskt på vad jag ska göra.. !?
- bilden som du har på din design, är det ditt riktiga hår eller löshår ? - löshår,
- vilken skola går du i ? - söderfjärdskolan
- vilken klass ska du börja i ? - 8:an efter sommarlovet
- hur länge har du bloggat ? - 4 månader typ :O
-
varför började du att blogga ? - jag vet faktiskt inte, ville prova på
- har du en pojkvän ? - nej det har jag inte, iallafall inte för tillfället
- vad är ditt längsta förhållande ? - 1 år och 3 dagar
- vilka bloggar läser du ? - gaybloggen, jussi & kissie
-
skriver många av dina kompisar blogg ? - nja, några men inte alla
- hur gammal är du ? - 14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0