UPPDATERINGEN HAR VART VÄLDIGT DÅLIG !

jag är ledsen för att jag har uppdaterat så himla dåligt dom senaste dagarna. men ni måste förstå att jag kan glömma bort det och inte ha tid, förlåt iallafall. jag ska försöka att skärpa mig och skriva minst tre inlägg varje dag, och det kommer inte handla om just min vardag hela tiden utan om massa annat också. ah iallafall idag vaknade jag hemma hos vanessa av att det spöregnade, vaknade 20 i 2 och gick upp vid 2 tror jag..sen typ vid 16.00 så gick vi hem till mig och nu sitter jag här vid datorn och har inget att göra så det kommer bli massa inlägg. vanessa ska komma hem till mig senare ikväll, typ vid 21.00 så då börjar allt roliga. såhär vill jag inte spendera mitt sommarlov, ingen sol & bad, usch..det funkar bara inte, känns helt fel ju. ah har inget mer att skriva just nu men vi hörs ikväll sötnosar, jag lovar. förresten jag vet att ni alltid älskar mig, även om jag glömmer bort att skriva inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0