UTE PÅ STUDSMATTAN MED MYGGORNA

Min kusin kom typ på besök idag, så några av dom som bor i mitt område av släkten kom och va med, vi va där nere och myste och hade superkul..sen gick jag upp för det komm massa mygg som typ attackerade mig, gaah :O ? ah, den hette typ askungens dröm saga eller det va något med det, sjukt bra iallfall + att den inte va tecknad, haha ;) me like. senare kl 00.00 så börjar ju min favorit serie, paradise hotel 4 och med det medföljer massor med lösgodis & dricka, mjau ! imorrn ska jag till tc för att jag ska köpa minneskort till min mobil, har inte det än men det ska fixas imorrn, och darling vanessa följer självklart med. men nu får ni sova så bra som möjligt så hörs vi imorrn innan jag åker, xoxo bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0