VAD JAG TYCKER OM...

Kenza - det finns många som gillar henne men just nu är det om vad jag tycker om henne. jag verkligen avgudar hennes bilder och tycker dom är hur fina som helst, men när det gäller hur hon skriver om sin dag och sånt, det är inte roligt att läsa, hon skriver inte så att det låter intressant, hon skriver bara tråkiga saker, så hennes blogg gillar jag inte men kan kolla till den lite då och då.
Foki - helt klart ball, hon skriver härligt och jag älskar hela henne. hon gör sin blogg intressant, bara man går in på hennes sida så läser man allting, har man väl börjat kan man inte sluta. jag älskar hur hon ser ut också och hennes hår, naglar, klädsmak..allting och därför läser jag hennes blogg, hela tiden.
Paow - om jag ska vara fullt ärlig så är det faktiskt såhär, det var mycker roligare att läsa när paow och dessie va kompisar och dom va ute tillsammans och deras påhitt. men nu är det lixom amir och paow och det är inte lika kul att läsa om det längre, det ska lixom inte vara så.
Stina Lee - i början kunde jag kolla till hennes blogg lite då och då, men hennes blogg har absolut blivit intressantare nu när hon är gravid och skriver om barn och hennes vardag och shopping. hon kommer att bli en bra mamma och har en superblogg.
Rahlenfeldt - en av amir och paows kompis, bloggen är inte mycket till att läsa men ibland kan man faktiskt fastna vid en mening och fortsätta läsa och den blir bättre nu när frågan är ifall han och paow är tillsammans ? vem vet. funkar för mig.
Desirée - jag gillar hennes blogg men inte själva henne, visst hon skriver bra och lägger ut bra bilder och sånt, men ibland kan det faktiskt bli för mycket och man blir lxm helt galen på henne för att hon leker så himla mycket, men hennes blogg funkar för mig.
Amir - helt klart den ballaste bloggen jag har läst, läser den hela tiden och jag bara älskar den varje gång. om jag ska vara ärlig så är det så att innan jag började läsa hans blogg så tyckte jag inte ens om bögar, jag vart äcklad av dom och nu när jag läser hans blogg så är bögar hur balla som helst och lxm ja, man bara älskar honom..förstår du vad jag menar ? haha
kissie - helt klart en barbie som försöker vara något hon inte är. en bitch i verkligeheten men hon skriver bra och jag gillar hennes blogg. hon funkar för mig och hennes blogg.
KanDee - ritar hur fint som helst och tröjorna blir hur fina som helst, läser inte texterna hon skriver men kollar mer än gärna på bilderna.

Kommentarer
Postat av: Fridasfoton

håller med om dessie och paow, roligare förut^^<33

2009-07-11 12:34:50
URL: http://fridasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0