VART INGEN GRÖNA LUND

mina kära vänner, det vart ingen gröna lund pga att min lillasyster vaknade och kände sig jätte dålig och nu typ sover hon. funderar också på att om jag ska sova eller inte..är inte särsklit trött. hade sån himla lust att åka till grönalund, men men vad kan jag göra ? får nog ta hand om mig idag..igen. väntar på att vanessa ska komma hem till vaxholm också, hon kan fan inte tillbringa sin tid i vällingby eller vart det nu va. hon ska till stan med mig och sen ska vi till grönalund, det har jag bestämt ! men har inget mer att skriva..vi hörs nog lite senare.. ( på bilden är det jag just nu )

Kommentarer
Postat av: -ELINA-

Hej, spana gärna in min blogg!:D

2009-07-16 19:00:30
URL: http://denfinasteelina.blogg.se/
Postat av: trummisen@

blev det inte grönan ??? det hör man inte varje dag

2009-07-20 00:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback