YES BITCH !

det är bara så himla tragiskt så som du/ni håller på. att ni ens pallar ha en blogg och skriva massa skvaller ni får veta som inte ens är sanna, vissa av mina kompisar är med och det tycker jag inte är okej, så därför tänker jag be dig sluta, antingen gör du det eller så gör jag det åt dig, och jag gör det inte snällt ska du veta. att du ens försöker säga att det är jussi som har gjort bloggen och skriver allt, men så är det faktiskt inte. nog med det, har annat för mig än att tänka på ett par patetisk fjolla som dig.

tillbaka till snälla steffie..
hejsan mina älsklingar. sitter nu här med lillasystern och min kusin, vi har typ inget att göra. kusin ska stanna ett tag till sen börjar hon palla sig hemåt, hon fick inte sova här men det gjör faktiskt inte så mkt, kan ha lite mys för mig själv, mahaha ^^ som ni redan vet så har jag vart på grönalund och jag vill bara säga tack bästis för dagen. jag har en sån himla blogglust men jag vet inte vad jag ska skriva så jag kan berätta om vad som händer under veckan som kommer närmre och närmre, på lördag ( imorrn ) så blir det nog mys och kanske kolla på dom filmerna jag inte sett osv..sen på söndag så ska jag bara ta hand om mig och hålla på, som en mini spa, man behöver ju skönhet eller hur ? sen på måndag kan festen börja, steffie är taggad som fan så om du vill ses eller något så är det bara att skriva en kommentar så kan festen börja, ;) för nu börjar steffie med dumheter, ajdå, oops ! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0