BLOGGLUST MEN INGET ATT SKRIVA

hejsan alla mina söta läsare !
jag irriterar mig på mig själv, jag har sån himla blogglust men vet inte vad jag ska skriva, har typ redan skrivit om dagen i tidigare inlägg..jag kanske ska skriva om hur min vecka kommer se ut ? eftersom det är lördag idag så börjar jag från söndag-söndag..
söndag : hälsa på valpen
måndag : vill du hitta på någonting ?
tisdag : grönalund med kusinen :)
onsdag : ut och springa
torsdag : grönalund med josefin :)
fredag : ut och springa
lördag : grönalund med jennifer :)
söndag : vill du hitta på någonting ?

som ni ser ska jag till grönalund 3 gånger i veckan, men fan om man har guldkort då gäller det fan xD <3
hah, om du vill hitta på något med mig på måndagen eller söndagen då är det bara att skriva en kommentar :)


MASSOR MED KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej gumman <3 du och jag kan springa tsm på onsdag ?

2009-06-20 20:29:06
URL: http://typjussi.blogg.se/
Postat av: jennifer

hej bästis :D du och jag kan springa tsm på onsdag ? <3 älskar dig !

2009-06-20 20:30:24
URL: http://typjussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback