DÅLIG UPPDATERING !

hejsan sötnosar !
jag är ledsen för att det har vart så himla dåligt med min uppdatering, och jag skriver alltid, aah vi hörs när jag kommer hem ! men sen hör jag inte av mig, ska skärpa mig,jag lovar ! iallafall idag kom jag ju från grönan, kom vid åtta tiden, ( tidigt jag vet, men palla ) men jag kan ju berätta om dagen iallafall..

jag gick upp kl 08.00 och klädde på mig, åt frukost och sminkade mig, sen gick jag och väckte min kusin kl 9 ( han va den som jag skulle åka med ) men han vaknade inte så jag kom igen och väkte honom när vi skulle börja gå ner mot busshållsplaten, då var klockan 09.50, och bussen gick 10.03..när vi gick ner dit så kom bussen och vi hann med den som tur va, sen bla bla bla....när vi kom fram till grönan va vi först ut och kutade till katapulten och åkte den som första, sen gick vi till extreme och sen frittfall typ 6 ggr, as najs ju eller hur ?
aa, vi åkte allt på grönan förutom insane ( asso den ser skit läskig ut, då menar jag läskig ) :$
aa det va väll om min dag, hur har eran dag vart ? :)
inget mer att berätta, vi hörs, glöm inte : jag älskar er lika mycket som ni älskar mig ! (a)
( det vart tyvärr inga bilder pga att min kamera är borta, och min mobil tappad i täby centrum .. :O


MASSOR MED KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: lollo

Steffie, insane är inte läskig !

åk den m mig nästa gång vi taggar t grönan :)

2009-06-23 09:53:42
Postat av: jennifer

det ska bli skitkuul idag och imorgon <3 ;)

2009-06-23 12:59:09
URL: http://typjussi.blogg.se/
Postat av: Frida

hah, frittfall sex gånger? ni som sa att det är en sak man bara åker en gång;)

2009-06-23 14:35:48
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback