DNUL ANÖRG , GRÖNA LUND

hejsan alla mina söta läsare !
är hemma från grönalund med " J " och vi hade superkul..vad har ni gjort idag då ? hmm..som ni redan vet va jag på grönan och jag kan berätta lite kort om dagen..vi började med att åka extreme precis när vi kom in och sen efter den åkte jag inte " J " tilt, han va en fegis då så han vågade inte..haha ^^ iallafall skulle visa att jag va modig, mohahha ! ehmm..efter att vi hade åkt några saker så sa jag att om han åker tilt så lovar jag att åka insane, och så vart det..och jag älskade insane så jävla mycket att vi åkte den 8 ggr..för er som inte åkt den, åk den så fort du kommer dit ! ehmm och självklart så älskade han tilt som jag hade sagt till honom att han kommer att göra ^^ ahmm..det va väll lite kort om dagen..någon skickade ett mail till mig och frågade om hur min vecka kommer se ut och javisst det kan jag skriva här nedanför..

onsdag : stranden, sola och bada ofc
torsdag : grönalund med käraste linda
fredag : grönalund med käraste " M "
lördag : säkert stranden igen ;)
söndag : ska tvinga " V " till grönan då :)

jag vet hur ni tänker, hur fan kan hon åka till grönan så jävla många gånger på en vecka ? men dt kan jag svara på, det är så att jag är så himla grym och skaffade guldkort,  och då passar man ju på och fortfarande JAG ÄR BEROENDE !


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: nej:P skulle vilja ha det, men jag vet inte om jag åker upp så ofta till grönan:P

2009-07-01 08:59:33
URL: http://tiildan.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: nej inte så långt. tar kanske 1 timma och 15 lokalt och med bil kanske 50 minuter.=P

2009-07-01 18:45:11
URL: http://tiildan.blogg.se/
Postat av: ?????????????????::

men det var ju för nästan en månad sen du skrev det.

vad hände med det #trasiga arm# eller va de så denn hete??????:

kolla på datumet dåe du skrev det häe

2009-07-22 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback