ERIKSÖ, IGEN !

shulululu mina älsklingar,
kom nyss ut ur duschen efter att ha vart i eriksö med vanessa och lillasystern, det va skönt att ta ett kvällsdopp innan man kommer hem och sätter sig vid datorn hela natten, haha ! vad händer imorrn för er då ? jag tror att jag ska till täby antingen med mamma eller bästavän, vet inte hur det blir..ska snacka med henne sen..ehmm..har inte så mycket mer att berätta, men hursomhelst kommer jag iallfall hem med någonting imorrn och då visas det på bloggen såklart..har fortfarande inte hittat min kamera och har fortfarande ingen mobil, så der får tas med webben..men vi hörs senare inatt..
ha det bra, förresten, sakna mig inte för mycket ni medans jag är borta !

MASSOR MED KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0