FRIDA OCH EBBA ÄR ETT PAR SKÖNINGAR ^^

gaah nu är jag hemma och det känns tomt utan frida och ebba. kom hem och kollade på termometern, 25 grader ? asso seriöst skojjar ni med mig eller, jag höll förfan på att torka ut på vägen hem, hah ^^ iallafall, det är ju alltid härligt med sol, men idag tror jag faktiskt att jag föredrog skuggan..den va sval, och det va perfekt. iallafall, vi gick ner på stan och köpte glass, najjs najjs. sen så kollade vi på shades och imorrn ska jag ner dit igen och köpa ett par, ett par rosa eller svarta blir det nog, vilken tror du skulle passa på mig bäst ? 
svarta med glitter på eller baby rosa ? ( bild tagen från google )


Kommentarer
Postat av: Frida

ta de rosa! mer barbie ju;)<33

2009-06-27 16:25:54
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0