GRÖNA LUND

för några timmar sen kom jag hem från grönalund, efter att ha vart där med min älskade louise och två killar, jocke och kommer inte ihåg den andras namn *ledsen* ...hah men iallafall det va grymt kul..jag åkte för det mesta katapulten för första gången, jag är grym ! det vart ingen insane idag heller, men det blir det på torsdag..när det är mindre kö + att det inte är lika mycket människor där som dt va idag :/ iallafall, nu ska jag dra mig mot sängen och läsa, min bok äger den heter : jag vill ha ett liv..asso seriöst läs den, den äger alla böcker som finns !
aja, men vi hörs, men tills dess, svara på frågan :)

dagens fråga : har du vart på grönan i år ? :)

MASSOR MED KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, var på grönan i måndags :) Jag tror inte att din bok äger alla böcker... har du läst twilight? Gör det och think again, inget slår twilight!

2009-06-17 19:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0