HAR TRÅKIGT

SENASTE
1. Kompisen du träffade: johanna
2. Personen du pratade I telefon med: mamma
3. Du fick SMS av: ebba
4. Du kramade: johanna
5. Kläder: fotbollshorts och tröja
6. Bättre än igår: kommer inte ihåg vad jag gjorde igår
7. Är det: johanna
8. Planer: va med min älskling
9. Något tråkigt som händer imorgon: engelskaprov -.-

FAVORIT
10. Nummer: 27
11. Färg: rosa ofc
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon?: mm..
14. Humör för tillfället?: glad, :)

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: klädde på mig
16. Vad åt du sist?: chips
17. Vad irriterar du dig på?: plocka undan min tallrik
18. Tror du på distansförållanden?: ja men lycka till liksom?
19. Vem tänker du på just nu?: att jag ska gå snart..
20. Tror du att personen tänker på dig med?: va ?
21. Vart reste du sist?: estland
22. Vad gjorde du igår kväll?: sov
23. Liknar du din mamma eller pappa?: lite olika
24. Ler du ofta?: aa
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: mm
27. I vems säng sov du i igår natt?: min egna
28. Vilken färg har din tröja?: vit & blå ankare

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: nästan
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: jupps
31. Gråter du när du skadar dig?: beror på

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: jupps
33. Vad gör dig glad?: allt som inte gör mig ledsen
34. Önskar du att du var lyckligare?: kan inte bli det tror jag ;)
35. Är lycka överskattat?: kanske
36. Kan musik göra dig glad?: absolut!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: såklart!
39. Har du en flick/pojkvän?: nej
40. Är du nöjd med det?: nej ?
41. Är du kär?: nej
42. Vem hatar du verkligen?: ingen..
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: så tråkigt liv finns inte
44. Är du en mobbare?: kan hända..:$
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?:mm..
46. Har du blivit sviken någon gång?: mm..

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: nejnej, absolut inte
48. Favoritämne?: OM jag måste välja, profil
49. Värsta ämne: alla ?
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: ibland faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0