HEMMA FRÅN SHOPPING !

hejsan alla mina söta läsare !
som jag hade sagt innan så skulle jag komma hem med några fynd och det gjorde jag såklart.. imorrn ska jag till täby igen med bästavän för den här gången vart det med mamma, får kolla ifall jag har lite pengar kvar så att jag kan spendera lite mer pengar på några söta fynd. ah här kommer iallafall bilder på det jag köpte som jag lovade.. VIKTIGT : alla kläder är så mycket finare i verkligheten, ( för webbcamen suger )

1. mina shades, så jävla underbara + att det är så ballt med rosa


2. en lila tröja som är mycket snyggare i verkligheten än på bilden..skit snygg


3. en sjukt fin skjorta, jätte söt ( mycket finare i verkligheten )


4. ett par gula shorts som är hur härliga som helst, passar bra nu till sommaren


5. en fin midje kjol som är svart med skärp


6. en sött litet rosa linne som jag bara älskade, kärlek vid första ögonkastet, ^^


aa det va väll allt som jag köpte idag, får väll se om jag hittar något imorrn med bästavän !
ha det bra sötnosar & sköt om er så ses vi senare..

Kommentarer
Postat av: ebba

aaah, fan du köpte de rosa shadesen :D <3 du var sjuuuukt fin i de :D älskar dig!

2009-06-28 19:00:42
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: hanna

åååååh underbara !

älskar dig, vi måste ses i sommar okej ? <3 (:

2009-06-30 21:20:05
URL: http://hannaalmreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback