HEMMA FRÅN SKOLAN

hello sunshines !
som ni ser på rubriken så är jag hemma från skolan idag, kunde verkligen inte stiga upp imorse och jag kände mig faktiskt lite sjuk, usch. men imorrn så blir det skola igen och då ska jag ta igen allting som jag inte gjorde i 6:an, haha jag vet jag är fett konstig, men sånt är livet. hmm..sitter och smsar med ebba och johanna och dom verkar verkliggen ha det kul, imorrn kanske jag ska vara med ebba, hoppas det.

hmm..innan jag började skriva det här inlägget kollade jag på min statestik och den har åkt ner skit mkt, förstår inte vad det är som händer, den går upp, ner upp ner upp ner, det är jätte tråkigt om jag ska få vara ärlig. okej, jag kanske fattar det är lixom inte direkt så kul att sitta och läsa en lång text utan bild, men jag har ett problem. jag hittar inte min kamera och har panik, och min mobil har jätte dålig kamera, så jag kan inte lägga ut några bilder, jag är ledsen men jag ska kolla om jag hittar något annat, men tills dess får ni nöja er med några gamla bilder.
aja, skriver senare ha det bra älsklingar..



MASSOR MED KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0