HISS OCH DISS

jag dissar :

- regnet
som kommer nu ? asso vafan det ska lxm vara sol nu, och ändå så vräker det ner ..det suger
- bikbok, dom har blivit helt smaklösa nu..det finns absolut ingenting man vill ha där..
- skavsår, usch jag hade det igår..jag skulle ha på mig mina nya skor och jag fick skavsår och va tvugen att ha på mig dom hela kvällen för vi va nere i stan..usch säger jag bara..
- städa rummet , hah det är ju fan det råkigaste som finns..det finns inget sämre ju..gud vad tråkigt

jag hissar :

- skolavslutning + sommarlov,
vi fick det igår, och gud vad skönt det va, självklart tillbringade jag det med mina vänner på ett disco..storstugan, hah ^^
- fredagskvällar , det är alltid någonting kul som händer då, det är då man kommer igång, yeey
- en lördag,
man är med en kompis hela dagen, man kanske till och med sover hos personen och myser med godis & film.
- klackskor, gud jag älskar klackskor, en stor hiss till dom

eller vad tycker ni ? något som inte stämmer kanske ?

SOMMARENS KÄRLEK TILL ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0