LÄS DEN TJOCKA MENINGEN & SLÄNG NER EN KOMMENTAR , PANIK !


kom nyss in från balkongen, har färgat håret på min moster & min mamma, och vi va ute i balkongen för att det inte skulle lukta så himla mycket i huset..iallafall, imorrn så blir det täby centrum med bästavän ( jennifer ) och det ska bli riktigt kul, like always och jag vet faktiskt inte om jag kommer hem med något fynd, men jag hoppas det iallafall..hmm..juste jag har faktiskt panik för att
på tisdag måste jag till grönalund, jag vet inte varför men jag bara känner att jag måste dit, så snälla, om du vill dit med mig så är det bara att skriva ner en kommentar och skriva att du vill ?! , ah men jag skriver mer senare inatt..ha det bra & sköt om er..sakna mig inte bara för mycket nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0