SKOLAN

hello sunshines !
som ni ser så sitter jag i skolan med johanna och vi ska snart ha profil..usch så tråkigt.
iallafall om ni läste inlägget innan det här så stog det ju att jag va så sjukt sur över nästan allting, men nu
när jag är med johanna så känns det så mkt bättre..tack för allting !
inget mer kommer hända idag, sola när jag kommer hem ska jag göra så att jag blir BRUN! ;)
mina planer för imorrn är att jag ska vara med johanna och jag ska kolla på när hon rider, längtar så.
sen på söndag ska jag till grönan med sötnosen ebba, as roligt ju ! :)
inget mer att berätta...förrsten, as fint väder idag, har shorts på mig, najjs :)
vi hörs älsklingar

MASSOR MED KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0