SKOLAVSLUTNING

hello sunshines !
vart ska man börja ? joo jag börjar såhär..
igår va det skolavslutning, vi slutade vid 11 ungefär..jag skulle vara med jennifer men hon försvann så jag åkte hem och bytte skor och kläder och allt, men innan det så frågar johanna om hon vill till täby med mig ? så då svarade jag ju ja eftersom jag pallar inte stanna hemma hela jävla dagen.. :/ iallafall, så jag fick inte tag i jennifer eftersom min mobil är tappat någonstans i täby centrum, gaah ! :O iallafall, asso förlåt jennifer , JAG VILLE VERKLIGEN VARA MED DIG JAG LOVAR ! ( hade skit tråkigt med johanna, men ellinor va fett skön ;) hah, aja nu ska jag hoppa in i duchen sen vara med jennifer, om ni vill ses på lovet, släng ner en kommentar ?

SOMMARLOVS KÄRLEK TILL ER

Kommentarer
Postat av: jennifer

steffie är min korv ;)

2009-06-13 11:48:00
URL: http://typjussi.blogg.se/
Postat av: Johanna

?

2009-06-14 14:56:21
URL: http://iputitonpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback