SOLA ELLER ÅKA ?

hejsan alla mina söta läsare !
ni kanske undrar över rubriken ? men det är ju så att jag har en hund som hade fått valpar ( det visste ni som följde min blogg innan )  och vi sålde ju alla, men jag vart så jävla kära i dom så att vi va tvugna att ta telefonnummer för att kunna hälsa på, ( klarar mig inte utan dom ) och det kanske vi ska göra idag..iallafall om dom är hemma. annars om dom inte är det så ska jag ut på " balkongen " och sola så att jag får lite färg iallafall, men det spelar inte så stor roll eftersom pappa ändå ska köpa brun utan sol till mig, härligt ! aja, vi hörs ikväll ifall ifall jag åker, annars så hörs vi om några eller nån timme, ha det bra & sköt om er !


MASSOR MED KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0