TILL JOHANNA !

asso älskling det känns som om allting bara faller isär mellan oss, förstår du inte att jag inte orkar utan dig ? du är mitt allt och det hoppas jag verkligen att du vet. jag älskar dig och har alltid gjort och kommer alltid att göra.
med dig känns livet mycket enklare och jag kan andas och ta det lungt, du är mitt syre och utan dig funkar inte jag.
utan dig skulle mitt liv vara trist, jag skulle inte orka leva jag skulle falla ihop på knäna och ge upp. du ger mig styrka och det är jag så tacksam över. inga ord kan förklara hur mina känslor är för dig, men jag kan säga att jag älskar dig högt och att det alltid kommer att vara så, tro mig du är som en syster för mig. från din egna steffus.

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG ÄLSKAR DIG SÅ OERHÖRT MYCKET, OCH JAG SKULLE INTE KUNNA FÖRKLARA DET I ORD!!!!!!!!! <33

2009-06-01 13:23:14
URL: http://iputitonpaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0