SÅ HIMLA SUR

asso ursäkta för att jag drar ut min ilska på min blogg, men det finns inget annat just nu.
antingen får ni läsa det om ni har lust eller så bara hoppar ni över det.

jag är så sjukt sur för att jarmo inte vann robinson..asso han hade lxm kämpat bäst ?
och man såg att han hade vinnarskalle, asso robinson suger apballe. osv..

jag är oxå så sjukt sur över att det är morsdag och jag har lxm inte en present eller kort till mamma
och att vi ska vara med släkten, och det är inte så kul för det finns typ bara tråkigheter där.

jag är oxå sur över att jag har så ont i halsen som det bara går, och jag är täpt i näsan och måste
typ snyta mig hela tiden, as jobbigt..

men det finns oxå saker som jag är glad över

jag köpte mitt guldkort igår och åker typ till grönan as mkt nu eller kommer det iallafall,
kanske åker dit med EBBA , WIIHOO ! jag blir fett ledsen om hon inte får :/

jag äter glass, asso det är fan underbart eftersom det är så fint väder, egentligen ,
varför sitter jag inne ? nej nu ska jag ut och sola ( tror jag )

förresten jag har tagit första doppet, vart puttad ner i vattnet från en brygga :O

inget mer att säga, hörs senare

MASSOR MED KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0