HISS / DISS



1. vårdcentralen
- jag va ju där igår i vaxholm och gud vad mycket personer det va där, det va fullt..man får vänta jätte länge på att få komma in när det är många som jobbar där sen så när man väl har tid så är doktorerna jätte förvirrade..som min doktor som säger ; jag vet inte om det är influensa eller om det är sprutan..inte säker på det. asso seriös ? till och med jag visste vad det va för fel på mig, dumma j*vel.

2. kaxighet
- woho, nu j*vlar..det har börjat en ny tjej i våran skola och gud vad kaxig hon är, käftar emot och allt ? hur länge har hon gått där, typ 2-3 dagar och hänger efter alla och kaxar som fan..she's out !




1. december
- omg, vad jag älskar måndaden december. snön faller ner. och det betyder även att julen är påväg att komma och nu när vi ändå är inne i december så fyller jag år då, den 14 december, dagen efter lucia, gratta mig då !

2. kenza
- förr va jag inte alls så mycket för att läsa hennes blogg, men den har blivit så mycket bättre nu och mycket bättre bilder och sånt, just därför vill jag hissa henne, för en riktigt söt och bra bloggerska.

3. paradise hotel
- omg, jag har älskat det varje gång jag har kollat på det och ny har säsongen börjat igen och jag kommer aldrig att missa ett avsnitt, det tror jag iallafall inte. hissar det programmet som fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, hata sickan ! ;p

2009-11-18 21:42:45
Postat av: sophie

du har en bra blogg !;)

2009-11-19 21:32:25
URL: http://sophielenasson.blogg.se/
Postat av: Matilda Qvarnström ♥

det gick jue bra när vi skulle lana paridase hotell, jag såg ett avsnitt sen somnade jag , hah <3

älsakrrejh <3

2009-12-27 12:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback